Veckan 😃

Avrundar veckan i soffan med sällskap av min grabb ❤️
Te & chokladbollar & film 👍
Galet skönt efter jobbhelgen,
bara vara och låta hjärnan vila liksom.. 🤗
De här alltså..
Jag får inte nog av dem 😋
 
Veckan har rusat, som så ofta (alltid?) annars 🙃
Tiden går ju fort när man har kul 😃
Känner mig väldans laddad inför nya veckan 👍
Hösten here we go liksom 🤗
 
Hur har DIN vecka varit? 💕
 
En av veckans guldkorn: lunchen med syrran på Hälsocafet 😃👍
 
Jag tokälskar ju frukost ❤️
Ett par frukostar med nybakta scones har det blivit 😋
 
Denna frukosten mumsade jag med en vän på Broms i tisdags 👏👏
 
Hittat nya vägar att kuta på 🏃🏃
Att de leder till ett utegym är ju kanoners 🤗🤗
 
Mat äter jag en hel del ju 😋😉
Denna lunchen var såå god 👌
Sötpotatis, rostade grönsaker,
kikärter och kesoröra med ägg 😋
En magisk middag med magisk himmel 💕
 
En härlig vecka ❤️
Nu avrundar jag veckan och somnar leende 😃
Gonatt ❤️
 

Kommentera här: