5 favoriter ❤

Jag är som så att jag lätt snöar in på saker..
Hittar favoriter som jag typ äter hela tiden ett tag..
Sen tröttnar jag..
Eller inte 😂
 
5 favoriter hos mig just nu :
 
1. Mango 😋
Denna makalöst goda frukt alltså 👍
Massa vitaminer och fibrer och rik på A-vitamin som är bra för synen 🤓
Extrapriset på Ica med 4(!) mango för 20:- fick ju mig att jubla 😃😃
 
2. Pro Pud Lussekatt
Alltså..
Denna smaken av saffran är enligg mig magisk 👍
Gillar inte lussekatter för att de oftast är torra, men tokälskar saffran = här får jag min saffransdos 😃
 
 
3. På tal om saffran..
Mina saffransscones 😋
De har jag dille på som bara den, och har haft senaste månaden 😂
 
 
4. Clementiner 🍊
Såå enkelt att äta en hel hög av dessa underbara små frukter 😉
C-Vitaminboost 👍
 
 
5. Chokladbollar 😋
Jag tror inte jag tröttnar någonsin alltså 😂
Gör en variant med havregryn, Pro Pud, kakao och annat gott 👍
Gott, lyxigt och samtidigt nyttigt = 3 (!) önskningar i 1 👊
 
 
Hur är det med er?
Snöar ni in på saker ni med? 😃

Kommentera här: