Del 32

2010...
2011...
2012..
 
Åren flöt på..
Jag jobbade..
Bytte bostad ett par gånger..
Jobb likaså..
 
Sjukdomen hölls i schack..
Men..
En ätstörning som hålls i schack..
Är det att leva?
NEJ 😬
 
Hösten 2012..
Tack vare Facebook fick jag kontakt med en tjej som jag träffat för flera år sen..
Vi möttes för första gången på sjukhuset i Falköping..
Båda svårt sjuka i anorexi 😱
Nu föreslog hon en kaffe och jag sa ja..
Kändes lite konstigt att ses..
Mycket minnen..
Men trevligt var det 😃
Jag blev förslagen att träffa en av hennes vänner..
Hon sa att hon trodde vi skulle passa bra ihop..
Njaaaa 🤔
Det tog några gånger med kaffe, fika,
middag innan jag sa att hon kunde ge ut mitt nummer..
Numret var till en kille med namnet Jimmy..
 
Jag drog iväg det första smset till honom..
Det smset ledde till något jag aldrig kunnat ana..
 
Det är december 2012..
Jag ska träffa Jimmy..
En kaffe..
Det kunde ju inte vara så farligt 😉

Kommentera här: