Del 33

Jag träffade Jimmy..
Det var trevligt 😃
Det ledde vidare..
3 veckor senare ändrade vi status på Facebook ❤️
Där...
Med ett helt nytt liv tillsammans med Jimmy började min resa mot det fria livet 👍
Sakta..
Sakta..
Jag hade ganska mycket tokigheter för mig..
Åt inte det ena och inte det andra..
Mycket tvång runt träning..
 
Men det ena efter det andra försvann..
👍
 
Vet ej exakt hur och vad jag gjorde..
Men jag tror att mycket har kommit av "Learning by doing" 👍
 
Jag har testat mig fram..
Vågat gå emot toktankar..
Ventilerat toktankar..
Utmanat mig själv 👊
Upptäckt vad jag mår bra av..
Vad som inte fungerar..
Ja, sen har det bara blivit bättre och bättre..
 
Detta med våg är också en bidragande faktor..
Släng skiten!!!
Sen jag släppte viktfixeringen så har allt gått så mycket lättare!!
En siffra på vågen..
Varför ska den få påverka hur jag mår? 
För det var exakt det den gjorde förut 😱
Nu..
Vet inte ens vad jag väger!
 
Från dödssjuk..
Till frisk..
Till fri? 
Skulle det gå? 🤔
 

Kommentera här: