Chokladfabriken!

Hej vänner 💜
Hur mår ni?
Hoppas torsdagen varit tokbra och ni somnar med ett leende ikväll 😃
 
Jag avrundar dagen som så ofta med te och choklad 😋
Livskvalitet ❤️
 
Än mer choklad vart det i eftermiddags då jag bokat fika med en fin vän 🌸
Vi styrde stegen till Chokladfabriken!
Som ni säkert vet så fullkomligt älskar jag Pralinhuset ❤️
Men idag ville vi ha ett ställe att sitta ner och prata och mumsa choklad på..
Så då blev det Chokladfabriken 👍
Denna butiken ligger på Renstiernas Gata på Södermalm här i Stockholm,
men butiker finns på ett par ställen till i stan.
 
Lokalen är välfylld av fikande människor när vi kommer, mysfaktor hög 👍
 
Vi (mest jag) drabbas av stora beslutsångesten när det är dags att välja fika 😱
Kika på bilderna här så kanske ni förstår mig? 😝
Ljuvliga skapelser, inte sant!? ❤️
 
Mums 😋😋
 
Mitt val 👍
Pralin med vaniljmarsipan!
Petit Four med mint!
Petit Four med mocka!
 
Min vän valde varm choklad och en bakelse med choklad, kola och hasselnötter 😋
 
Konstverk 👌
 
Att sitta här..
I en soffa..
Med en go vän..
Med choklad..
Det är för mig guldkant på vardagen och livskvalitet ❤️
 
En rask promenad till jobbet var sagolikt skönt efter denna energiboost 👍
Lyssnade på senaste avsnittet av Fitnesspodden, där Sofia "PT-Fia" Sjöström var gäst 😃
Den tjejen alltså! 
Hon har så grymt mycket bra att komma med och jag delar hennes syn på hälsa 💜
 
Oj, nu vart det visst fredag 😉
Tiden går fort när man har roligt 😃
 
Gonatt kompisar, nu taggar vi fredagsmys ❤️
 
Kram Linda ❤️
 

Kommentera här: