Ett fint flow idag!

Hej vänner ❤️
 
Hur mår ni idag? 😊
 
Jag sitter hemma i köket och ser tillbaka på dagen med en känsla av tacksamhet ❤️
 
Vaknade vid 6, efter en natt där jag sovit utan avbrott = händer sällan 🙄
Så pigg å glad hoppade jag i löparoutfit 👍
En skön runda där jag vaknade till och fick sällskap av solen efter en stund ☀️
Ett par minuter innan 7 landade jag vid dörren till Konditorn&Bagarn,
bageriet där jag mer än gärna köper bröd till frukost 😋
Med härliga surdegsfrallor studsade jag hemåt!
Energiboostad av jogg, sol, fågelsång & trevligt bageribesök 👍
 
Frukosten dukades fram och den smakade ljuvligt 😋
Har besök av 2 fina vänner ett par dagar,
så det var inte tyst många minuter under den frukosten 😂
Alltså, att prata och mumsa frukost 👌
Underbart 👏👏
 
Jag verkligen älskar mackor ❤️
Bakar mer än gärna själv (som ni säkert vet 😉)
Men bröd från ett grymt bageri är ljuvligt emellanåt 👍
 
 
Detta är frukostlycka alltså 😋😋
 
Har ni testat kombon keso och jordgubbssylt? Om inte, gööööör 😉
Mums 😋
 
Efter denna härliga start på dagen snörade jag återigen på mig löparskorna och sprang till jobbet 😃
Onsdagar jobbar jag 9-timmarspass och ibland kan det kännas som att det är jobb hela dagen..
Men idag, när dagen startade så härligt med massa fint så kändes allt bara lätt 👍
Denna känslan vill jag konservera och ta fram dagar när det känns mindre lätt 👍
Livet ska vara lätt, och ofta krånglar man nog till det för sig själv..
Keep it simple brukar min sambo säga..
Rackarns bra uttryck 👊
 
Nu är det te och choklad som gäller och småprat med sambon ❤️
Tacksam över denna dagen ❤️
Förväntansfull över kommande dagar ❤️
 
Ta hand om er!
Och kom ihåg..
Keep it simple 👍
 
Kram Linda ❤️

Kommentera här: