Filmkväll!

Hej på er kompisar ❤️
 
Hur mår ni? 
 
Jag har haft en härlig start på dagen med träning och god frukost 😃
Snart ska jag iväg och luncha med en vän innan det blir jobb 👍
 
Igår hade jag och sambon en lång och härligt mysig filmkväll ❤️
Att det kan vara så härligt att bara vara tillsammans, se film och mumsa gosaker i soffan ❤️
 
 
 
 
2 bra filmer lyckades vi välja från utbudet på Netflix 👍
Filmerna berörde verkligen mig & tårar kom både här & där!
Rekommenderas 👍
 
 
Jag mumsade en bit av den härliga kladdkaka jag bakade i veckan, popcorn och choklad 😋
Lyxfika 👌
Kladdkaka med kraftig chokladsmak faller mig i smaken 😋
 
Denna chokladen alltså, den bästa 👌
 
Denna kvällen minns jag med ett lyckligt leende 😃
Livskvalitet ❤️
 
Hoppas du njuter av denna trevliga torsdag 😃
 
Kram Linda ❤️

Kommentarer:

1 rememberthiis.blogg.se:

skriven

Mysigt med filmkväll :)

Svar: Jaaa :)
LINDA

Kommentera här: