Pommes!

Gokväll kompisar 💜
Tänk, redan tisdagkväll!
Hur har veckan startat?
 
Vill tipsa om ett mysigt ställe som jag tillbringade måndagkvällen på 👍
Flippin Burgers fick besök av mig och mina fina vänner 😃
 
Vi möttes där vid 18 och fick vänta nästan en timme på ett bord = poppis ställe!
Men vi har alltid en massa att prata om, så den timmen försvann 😉
Menyn ser ut såhär, den är liten men naggande god 👌
Vi valde alla varsin " Beanie" men med lite olika touch!
Härligt att man får välja själv vilka tillbehör man vill ha i sin burgare 👍
Självklara valet av dryck när man äter burgare tycker jag 👌
En "Beanie" med tomat, karamelliserad rödlök, jalapeno, cream cheese och silverlök 😋
Jag fick strips till, trots att jag inte beställt det..
När jag påpekade det så fick jag svaret att de tar bort det från min nota, men att jag kan äta upp dem om jag vill 😉
Pommes har jag inte ätit sen jag var liten..
Det kom en ätstörning i vägen som förbjöd detta livsmedel..
Fatta känslan det var att igår provsmaka..
Tycka att det smakade bra 😋
Äta några till..
Och några till..
Halva portionen pommes försvann 😂
Gott!
Jag gav mig själv en klapp på axeln 👊
En struntsak för många kanske..
Äta pommes liksom 😂
Men för mig var det en seger 👊
Nog om det!
Burgaren var smakrik och jag åt den med ett leende 😃
Summa summarum så var jag jättenöjd med min mat 👍
 
Vi hade en väldigt trevlig kväll med massa prat och skratt 😃
Härligt energiboostande och verkligen ett sätt att guldkanta vardagen 💜
 
Efter några timmar tillsammans sa vi hejdå och jag gav mig av hem till min kärlek ❤️
Känslan att komma hem efter en lyckad kväll och mötas av min underbara sambo ❤️
Leende Linda ❤️
 
Kan varmt rekommendera er att besöka Flippin Burgers om ni är i Stockholm👍
Ha lite tålamod bara, väntan på bord är värd sin tid 😝
 
Nu har jag just avslutat tredje (!) tekoppen och mumsat upp sista chokladbiten 😋
Med andra ord hög tid för att sova!
 
Gonatt med er ❤️

Kommentarer:

1 Sarah:

skriven

De e så gott me pommes :)

Svar: Det var ju det ;)
LINDA

Kommentera här: