Semlor såklart!

Hej på er 💜
Hur är onsdagsläget? 
Här har vi regn som smattrar mot rutan = perfekt att mysa inne 👌
 
Det är väl ingen som missade att det var Semlans Dag igår 😉
Jag är inget stort fan av detta bakverk, men min sambo älskar dem 😋
Så självklart blev det semlor till fika igårkväll 👍
 
Vi köpte dem på Konditorn&Bagarn här i Hökarängen!
Utsedda till Stockholms godaste semla 😋
Kan inte annat än hålla med!
God och saftig bulle och makalös mandelmassa 😋😋
Visst är de sagolikt fina 👌
 
Ett tre-pack semlor 👍
 
Vanliga semlor till sambon 😋
 
Specialare med vaniljkräm istället för grädde till mig 👌
 
Det finaste med hela kvällen var att jag fick dela den med min skatt ❤️
Denna killen alltså, han betyder så mycket för mig ❤️❤️
 
Kikar ut genom fönstret och blir så glad över att det fortfarande är ljust ute 😃
Klockan är ju snart 16:30 👍
Energiboost med mera ljus 👊
 
Ha en fantastisk kväll 😃
 
Kram Linda ❤️

Kommentarer:

1 Amanda Eriksson:

skriven

Jag åt semla med hallon i jag:)

Svar: Gott!!
LINDA

2 Hemma Hos Felicia:

skriven

semlorna såg ju hur goda ut som helst! :)

Svar: De var fantastiska :)
LINDA

Kommentera här: