Testar nytt!

Gokväll fina ni som kikar in här på bloggen 💜
Hur mår ni? 😃
 
Här är det soffläge som gäller 👍
Te, tända ljus, choklad, musik & sambon ❤️
Livet alltså 👌
 
Idag har jag fått dela hela dagen med sambon, som jobbat hemifrån!
Härligt och mysigt med sällskap 👍
Vi har varit och kikat på lägenheten vi flytttar till i oktober 😃
Så kul och spännande med en helt egen lägenhet 👏
 
Efter titten åkte vi och handlade på Maxi.
Jag köpte lite nyheter idag, och har testat 2 av dem.
 
 
Jag älskar kokoskvargen från Lindahls, och var skeptisk till att denna skulle vara lika god..
Vet ni! Den var godare 👍
KÖP!
 
Denna bar köpte jag på Statoil och blev positivt överraskad 👍
Inte en sockerbomb som många andra bars, och det uppskattar jag 👍
God smak!
Bra näringsvärden (enligt mig iallafall)!
Att den kostade 10:-, skulle utgår ur sortimentet på Statoil, var ju ännu bättre 😃
 
Kul att testa nya produkter och att hitta nya favoriter 👍
 
Nu mumsar jag min favvochoklad och den är sagolik ❤️
Testa den!
Pralinhusets choklad alltså, den slår det mesta 👊
 
En sovande sambo i soffan, doften av tacos som hänger kvar efter middagen,
tända ljus, klänning i kombo med mysiga tofflor, choklad & te
= en vanlig & galet härlig fredagskväll hos oss ❤️
Jag bara älskar det ❤️
 
Har ni några fredagsrutiner? 😃
 
Nu ska jag fortsätta mumsa choklad och njuta av kvällen 😋
Ta hand om er ❤️
 
Kram Linda ❤️

Kommentarer:

1 Filippa:

skriven

Jag som kollat på den där kvargen men aldrig provat! Kanske ska ge den en chans ändå ;)

Svar: Gör det :) Kikade också på den länge och tänkte neeeej..men attans vad fel jag hade ;)
LINDA

Kommentera här: