Vilken pudding!

Gomorron 😃
 
Onsdagsmorgon och solen skymtar här i Stockholm idag 🌤
Hoppas DU skapar din egna sol och sprider energi omkring dig vart du än befinner dig ❤️
 
Tänkte berätta om en pudding jag hittat!
 
Proteinpudding har varit på tapeten ett tag..
Jag köpte en med chokladsmak i somras..
Lät ju toppengott ju!
Smakade..
FY!
Troligtvis hade detta exemplar fått något fel på sig..
Den var vidrig!
Sen dess har jag typ kollat snett på de som köpt dessa burkar av mig när jag vart i kassan på jobbet 😝
 
Men..
Tänkte ge puddingen en chans till..
Köpte hem en vaniljpudding..
Den fick stå i kylen ett tag..
Tills igår!
 
Hade gjort en marängbotten..
Tänkte att något med vanilj på den skulle bli bra..
Tjaaa..
Kanske vaniljpuddingen skulle få komma fram ur kulisserna?
Sagt å gjort!
 
Drog av locket..
Rörde runt..
Smakade..
ALLTSÅ!!
Såååå goooooooo 😋😋
Jag bara älskar en god, krämig vaniljsås!!
Denna är som det!!
Jag bara log 😃😃
 
På med denna på min marängbotten..
In i frysen ett par timmar..
Stekte ett äpple med kanel..
Åt denna kombon..
Sagolikt 👌
 
Så ja, vaniljpuddingen var en riktig pudding och en riktig hit!
Glad att jag gav den en chans 👍
 
Så..
Ge saker en chans, och ofta en andra chans också 👍
Det blir bra så ❤️
 
Skapa nu en otroligt trevlig onsdag mina vänner ❤️
 
Kram Linda ❤️

Kommentarer:

1 Emma -Merakibeauty.se:

skriven

åh så gott :)

Svar: Mmmmm...mycket gott kan jag lova att det var :)
LINDA

2 rememberthiis.blogg.se:

skriven

Ser god ut :))

Svar: Den var galet god :)
LINDA

3 joanna- 8 självmordsförsök senare- Livet med Asperger och Bipolär sjukdom:

skriven

dom är riktigt goda

Svar: Verkligen!!!
LINDA

Kommentera här: