Gomorron måndag!

Gomorron solstrålar ❤️
 
Hoppas er måndag startat mysigt 😃
 
Det där med att starta dagen bra är viktigt för mig!
Jag vill gärna ha gott om tid på morgonen och äta en god frukost i lugn och ro 😋
Då mår jag som bäst ❤️
 
Hur startar DU helst din dag? 😃
 
Jag tänkte starta veckan på samma sätt som jag slutade förra..
Nämligen med ett recept på chokladmuffins 😋
Jag bakade en sats muffins igår och de blev väldans goda 👌
 
Chokladmuffins (8st)
 
1 tetra linser
1 ägg
2 äggvitor
1,5 dl carobpulver
1 sk steviaströ
1 tsk bakpulver
1 krm salt
1 mogen banan
3 msk mandelmjölk
 
Mixa allt!
Fördela smeten i 8 små muffinsformar.
 
Dela 4 rutor mörk choklad (sockerfri? välj själv!)
på mitten och tryck ner en halva i varje form.
 
Grädda 10 min på 175 grader.
 
Låt svalna av, förvara i kylen.
 
Baka med linser???
Jaaaa!!
Resultatet blir bra 👍
Det gäller bara att våga testa nya saker 👊
 
Tänk dig muffins som är härligt smakrika, saftiga, sockerfria, glutenfria och proteinrika..
Du har dem här 👍
 
Baka, smaka och njuuuut ❤️
 
Önskar er en makalöst mysig måndag ❤️
 
Kram Linda ❤️

Kommentarer:

1 Amanda:

skriven

Vad gott det låter! Ska bli mysigt po torsdag :) kram

Svar: Underbart att ses imorgon :)
Ha en toppengo onsdag vännen!

Kram
LINDA

Kommentera här: