Det är ok!

Klockan närmar sig midnatt och jag sitter i köket..
Har just avnjutit delikat choklad och ett par koppar av mitt bästa te 👌
Pralinhusets choklad och te med smak av kanel och lakrits från Pukka alltså 😋
 
Detta får nog klassas som den bästa stunden idag ❤️
 
Denna dagen..
Konstig dag!
Vart har jag varit?
Alltså den vanliga Linda?
Glada, spralliga, pigga och balanserade Linda ❤️
Hon tog visst semester idag 🤔
Vilken intressant (i efterhand kan jag se den som det..) dag alltså 🙄
 
Jag tänker nu att det är nyttigt att ha någon dag som denna ibland..
Det tillhör livet liksom!
Att vara på topp jämt är omänskligt! 
Att ha svackor är mänskligt!
 
En dag där man inte känner igen sig själv lär en massor!
Nu vet jag ju hur jag inte vill vara 😱
Och imorgon vaknar jag till en ny dag full av möjligheter 👍
 
Hur hanterar ni mindre bra dagar?
 
Det som gjorde att allt rann av mig ikväll var när jag sprang från jobbet 🏃
Bästa terapin som finns att springa om ni frågar mig 👊
Sen jag kom hem har jag myst i morgonrock och kopplat av ❤️
Bra dagsavslut ❤️
Bye Bye till dagens frustrerande sinnesstämning😬
Hej på dej toppentorsdag ❤️
 
Nu ser vi till att skapa oss en toppendag 😃😃
Men först, gonatt ❤️
 
Kram Linda ❤️❤️
 
Men jag duger bra ändå ❤️
Likadant gäller DIG!! 

Kommentera här: