Tillbaka!

Hej kompisar ❤️
 
Hur mår ni? 
 
Det har varit glest med inlägg här det senaste, men nu är jag på g igen!
 
Tänkte bjuda på ett galet bra förslag på söndagsfika 👏👏
Med choklad såklart 😉
 
Saftiga, smakrika chokladmuffins 😋😋
 
Och vet ni..
De är enkla att baka,glutenfria, sockerfria och supergoda..
Kan det bli bättre?
 
Chokladmuffins 3 st
 
2 msk kokosmjöl
25 g proteinpulver med vaniljsmak
1 msk steviaströ
1 krm vaniljpulver
1/2 tsk bakpulver
några korn flingsalt
1 äggvita
1 msk carobpulver
3 msk bryggkaffe
 
Blanda allt!
 
Ut i 3 formar aluminiumformar.
 
Hacka 20 g sockerfri mörk choklad och strössla över.
 
Dags att grädda!
10 min 175 grader
 
Låt dem svalna av och ställ i kylen.
 
Fikadags?
Tänd ljus, brygg kaffe och ta fram en muffin..eller två..eller tre.. 😋
Njuuuut 👌
Såhär avrundade jag jobblunchen igår 👌
 
 Nu blev jag baksugen så det kanske blir en favorit i repris 🤔
De muffins jag bakade i fredags är ju liksom slut 😂
 
Ha en superskön söndag vänner 😃
 
Kram Linda ❤️

Kommentera här: