10 mil 🚴

 
 
Hej på er 💕
 
Hur är fredagsfeelingen? 
Tycker det är svårt att hänga med..
dagarna går så fort..
känns som det e fredag väldans ofta 🙃
Så..
Man får se till att njuta av varje stund 💕
 
Chillar på balkongen..
Osminkad..
Trött..
 
10 mil på hojen idag 🚴
Kroppen har inte leverarat på samma vis som på Gran Canaria denna veckan..
Energin tryter..
Benen skriker..
Frustrerande 😁
Men..
10 mil är ändå 10 mil 👍
Så jag är nöjd med dagens träning trots en del dippar 😝
 
Kikade på Tour de France när vi kom hem 😃
Galet dramatisk etapp idag alltså 😮
Man inser vilken farlig sport cykel är och vad lite som krävs för att det ska vurpas 😁
 
Om en stund åker klänning &
mascara på å så blir det tacofix 😋
Lugn å go fredagkväll med min grabb ❤️
Livskvalitet ❤️
 
Fikastopp efter 5 mil idag 👍
En daimstrut (var de inte större förr? 😜)
och en cola zero satt väldans fint 😋
Jag älskar att stanna å fika såhär ❤️
Jag älskar mitt cykelsällskap ännu mer ❤️

Kommentera här: