Balkonghäng 😃

Balkonghäng alltså 👌
Någon mer än jag som tokälskar det? 💕
 
Just nu ett ganska segt häng..
Kropp & knopp är trötta 🙃
Vart en magisk dag med massa aktivitet 👏
Det slår tillbaka nu 😂
 
Grabben min gick upp tidigt för morgonpass med ett gäng galet snabba cyklister 🚴
Kände att det vore skönt med en tidig morgon jag oxå,
så jag skuttade upp och gav mig ut och🏃
Heeelt underbart det är att springa tidigt på morgonen 💕
Redan strax efter 6 var jag tillbaka hemma 👍
 
Bakade bröd, bryggde kaffe, kokade ägg..
Frukosten efter ett morgonpass alltså 👌
Maffiga mackor, melon & kaffe 😋
Mums 😋
 
Grabben kom hem.. ❤️
Småprat vid köksbordet 😃
Lite mera frukost..
Visste att jag behövde det idag liksom..
Långpass på hojen var planen 🚴
 
Planen visade sig hålla 😃
Vilket pass vi fick till 👏
Nästan 11 mil blev det 👍
Mil med pigga ben & ett leende 😃
Den känslan 👌
Jag älskar pass som dessa 💕
Pass som bara rullar på liksom 😎
 
Halvvägs stannade vi för en fika 😋
Testade ett nytt ställe idag!
Rosenhill heter det och vi har många gånger cyklat förbi där, utan att stanna till.
Idag stannade vi och det visade sig vara ett lyckat drag 👍
Fanns sååå mycket att välja på..
Beslutsångest 😝
 
Till sist föll valet på en chokladboll medans sambon tog en vaniljfläta 😋
Alltså tjena vad gott detta var 👌
Min chokladboll alltså 👏
Såå gott 😋
 
Efter en stund trampade vi vidare 🚴
 
När vi kom hem var vi båda rejält hungriga igen 😋
Jag kastade ihop en god lunchtallrik till mig medans J värmde kött som fanns kvar sen måndagens grillkväll.
Underbart gott att sitta på balkongen och njuta av lunchen efter ett toppenfint cykelpass 😃
 
Vad gör ni denna sköna onsdag? 🌸
 
Nu ska jag blunda en stund..
Kanhända jag somnar lite..😉
Vila upp mig inför kvällens grillning liksom 😂
 
Ha en underbar kväll 💕

Kommentera här: