Många mil 🚴

Landat i soffan 👍
Pizzamiddag i magen 😋
Benen tunga 😂
Det har de rätt att vara 💕
 
Hoppade upp tidigt imorse!
Bakade scones 😋
Mumsade och myste 😃
Sambon vaknade 💕
Alltså..
Den lyckan det är att få vakna med honom 💕
 
Scones med tillbehör 😋
En härlig helglyx 👌
 
J fixade sin gröt och jag fortsatte mumsa scones 😋
När vi en stund senare var klara med frukosten var det dax att dra 👍
Långpass var planen 🚴
Planen höll 👍
 
Vi trampade, mest i motvind 😝
Vi hade det bra 😃
Benen var fina 👊
 
Stannade efter 5 mil för fika 🍦
Glass alltså, bra grejer 😋
Tycker det är väldans mysigt det där med lite break 👍
 
Trampade vidare 🚴
Fortfarande pigga 😃
Fortfarande motvind 😜
 
Milen gick och när vi kom till Ösmo var det 10 mil körda 👍
Glass igen 🍦
Jo, man kan leva på glass 😂
 
Trampade vidare 🚴
Såå tacksam för dagens starka kropp & knopp 💕
Jag bara körde liksom 😎
När jag rullade in här hemma hade jag kört dryga 16 mil 🚴
Årets längsta träningspass 👊
 
Efter ett långpass som detta..
Ja, då e man inte så energisk 😂
Mumsade riskakor &
kikade på "Ride London" (cykellopp 🚴 ) 
Att lägga sig i soffan är livsfarligt ju 😮
Somnade 😂
 
Men ett par timmar efter att vi kommit hem så stod middagen klar att huggas in på 😋
Jag gjorde pizza på tortillabröd, såå enkelt & gott 👏
 
Supergott vart det 😋
 
Tortillabröd
Philadelphiaost i botten
Stekt zucchini & rödlök
 
In i ugnen på 225 grader i sisådär 8 min.
Jag toppade med fetaost & lite grönt 👍
Gjorde en variant med majs & broccoli på oxå 👍
 
Nu blir det snart ett avsnitt av Elementary 😃
Någon som sett den serien? 
Jag tycker den är toppen 👏
 
Ha en fortsatt skön kväll 💕
Och lova att ni gör tortillapizza snarast 😋

Kommentarer:

1 Fanny:

skriven

Vilken underbar dag!

Svar: Ja, det var helt magiskt 😃
LINDA

Kommentera här: