Just do it 👊

Att bara göra't 👊
Ibland är det det bästa 👍
 
Känslan av att klara av det man föresatt sig, den är go 💜
 
Idag hade jag ett löppass planerat efter jobbet 🏃
Med en dag som startade 3:58...
och som följdes av 9 timmar på jobbet..
Ja då var känslan efter jobbet typ 😛
Men jag lyssnade på kropp och knopp 👍
Styrde stegen hemåt, drog på löparkjolen 💜
Den kjolen förresten, bara älskar den 💜
 
Energi behövs när man ska springa = mellanmål innan 😋
Glass är gott 😋
Så glass blev det 👌
Även en stund i stolen på balkongen fick det bli,
vaknade av en puss från sambon 😘 😂
 
Så var det ju det där med löppasset jag planerat dårå..
Sugen?
Nej!
Pigg? 
Nej!
 
Men jag hade planerat in det och ville få till det 👍
Så..
Jag bara gjorde det 👊
På med ett avsnitt av Maratonpodden och så drog jag iväg 🏃
Galet gött väder ☀️😎
Och efter en stund bara växte leendet 😃
Jag älskar ju detta 💜
Sååå härligt pass 👏👏👏
Och benen vaknade till 🏃
Galet givande podd som fick mig att le än mer 😃
Blev ett njutarpass 💜
 
Sitter här nu..
Nöjd 👍
Ibland är det liksom inte annat än att bara göra't 👊
Det blir liksom bäst så 👌
 
Nu ska jag fixa middag 😋
 
Ha en toppenmysig kväll 🌸🌸🌸
 

Kommentera här: