Tiderna förändras..

Sitter i köket..
Myser med tända ljus..
Tekopp..
Choklad..
 
Så himla härligt 💕
 
Det har vart en fin dag idag 😃
 
En megalugn morgon..
Lufsade runt hemma..
Åt frukost otroligt länge..
Kände hur kroppen laddades 👊
 
Satte mig på 🚴
Drog iväg till jobbet 😃
3 mil senare var jag framme 👍
Glad & med sommarfeeling 😎
 
Tänker en del när jag cyklar..
Idag tänkte jag tillbaka 10 år i tiden..
Då orkade jag knappt cykla en halvmil..
Nu kör jag 6 mil t/r jobbet!
Tiderna förändras..
 
Mumsade god matlåda på jobbet 😋
Tänkte lite mera..
Idag mumsar jag glatt min mat 👍
För 10 år sen var mat min värsta fiende 😱
Tiderna förändras..
 
Till mellis på jobbet blev det en kaffe och en chokladbit 😋
Det hade jag aldrig trott för 10 år sen..
Choklad är en del av min kost idag 😋
Daglig choklad liksom 👌
Choklad fanns ej på världskartan för 10 år sen..
Tiderna förändras..
 
Idag cyklade jag till jobbet i linne & cykelbyxor 👍
För 10 år sen sov jag i trippla byxor, dubbla raggsockar och dubbla täcken..
Mitt i sommaren 😱
Tiderna förändras..
 
 
Jag är så väldans glad att tiderna förändras ❤️
 
Såhär glad är jag idag när jag ska äta 😃😋👍

Kommentarer:

1 sturann.blogg.se:

skriven

Så härligt och inspererande att se dig mp så bra 😀. Känner igen mig i allt men inte kommit så långt som du. Du är min förebild❤️👍

Svar: Roligt att jag kan inspirera 💕 Kämpa på 👊 Du kan 💕
LINDA

Kommentera här: