Vilken kväll ❤️

Jag & grabben var ute på middagsdate igår ❤️
Vilken magisk kväll 👌
Jag blir bara såå lycklig av sånt här ❤️
 
Bästa sällskap, en varm sommarkväll,
makalöst god mat och fin service 👏👏
Vi var på Jimmys Steakhouse i Hammarby Sjöstad, ett ställe vi varit på tidigare och kommer återvända till 👍
 
Vi gick all in och åt tre-rätters 👍
Vi njöt av mat och drack vin,
avrundade med te och kaffe till desserten 😋
 
Till förrätt åt jag en underbart god chevretoast och drack ett glas av husets vita vin 😋
Alltså..
Såå galet gott 👌
Jag bara log 😃
Denna kombon 👌
 
Nöjd kille äter Skagentoast ❤️
 
Restaurangen ligger precis vid vattnet, såå harmonisk miljö 🌸
 
Vi satt och pratade,
njöt av maten och kikade på alla båtar som for förbi..
Harmoni 💕
 
Till varmrätt åt jag halloumiburgare med pommes 👍
Åååå vad gott det var 😋😋
Note to yourself Linda =
ketchup och vit klänning är sådär bra kombo 😂
Vi drack rödvin till varmrätten, en magisk kombo 👌
Jimmy åt entrecote och var kanonnöjd även han 👍
 
 
Galet goda pommes & fantastisk halloumi 😃
 
" Shit va gott " var en fras som användes flitigt igår 😉
 
Efter varmrätt, vin och mera prat och båtkikande så valde vi dessert 😋
Cheesecake 👏
 
Jag som älskar choklad och kola kunde inte undgå att fråga om jag kunde få kolasås till min cheesecake trots att den såsen hörde till en annan dessert på menyn 😂
 
Kaffe och te till blev pricken över i 👌
Desserten var god och kolasåsen fantastisk 👏👏
 
 
När vi vandrade hemåt i sommarkvällen var vi galet mätta, galet nöjda och överens om att komma tillbaka 😃
 
Denna kvällen alltså 👌
Makalös start på midsommarhelgen ❤️

Kommentera här: