Påskmiddag!

Hej på er underbara läsare 💜
Hoppas ni har en härlig påskhelg 👏👏
 
Jag har just kommit in efter en tidig påskdagsmorgonsjogg (långt ord😉),
en makalös start på dagen 👍
Brödbak på g och sen frukost innan dagen fortsätter med jobb 😃
 
Vad stod på ert middagsbord igår? Har ni några påskmatstraditioner?
Vi kör på det vi gillar vi 😉
Så på gårdagens meny stod det grillat & kladdkaka!
Såå gott 😋
 
Jag grillade champinjoner, lök, majskolvar och quornfiléer som jag marinerat.
Lite spenat och små söta körsbärstomater fick också vara med 👍
Till detta gjorde jag en fräsch kesoröra 👌
Såå gott 😋
 
 
Till dessert något så enkelt som en kladdkaka från butikens frysdisk, och rackarns vad gott det var 😋
Min kreation med kolasås och chokladsås på 😂
Min dessert såg ut såhär: kladdkaka, kolasås, chokladsås, mango, blåbär och proteinpudding 👌
 
Denna proteinpuddingen alltså 😋
Är som att äta vaniljsås, och jag bara älskar vaniljsås ❤️
Ställer den i frysen en stund innan jag ska äta också, då blir det som tjock vaniljsås 😉
 
 
 
Det blev en lyckad påskafton tillsammans med min fina sambo, god mat, tända ljus och lugn och ro ❤️
 
Är nu laddad för en toppentrevlig påskdag 👍
 
Önskar er en galet go dag med massa leenden 😃
 
Kram Linda ❤️

Kommentera här: