Tack!

TACK ❤️
 
Vilken fin respons jag fick på gårdagens inlägg ❤️
Jag blir varm i ❤️ av era fina kommentarer här på bloggen ❤️
 
Jag tycker att det är viktigt att visa att lyckan inte ligger i vad vågen visar!
Bilder på mig då jag var som sämst är hemska att se 😱
Känns konstigt att se dem nu och fatta att det är JAG på de bilderna..
Hur kunde det gå så långt liksom?
Jag själv tyckte inte att jag hade några problem alls..
Japp!
Sjukdomsinsikt, NOT!
 
Tacksam till 1000 att jag gjort resan dit jag är idag 👊
Känner att min syn på mat är sundare än många andras är..
Tyvärr är det alldeles för mycket prat om dieter, ät si, ät så, gå ner i raketfart, beach 2016...
Suck 😬
Jag sätter på skygglappar och stänger av ljudet när jag nås av detta surr..
Men vet att många tar till sig och många anammar det..
 
Jag vill inspirera andra till att ta hand om sig själva 🌸
Till att tycka om sig själv, ta hand om sig själv och att vara snäll mot sig själv ❤️
 
Bort med den inte kritikern som bara förpestar tillvaron 😬
Le mot dig i spegeln, ge dig en klapp på axeln, DU är grym 👊
 
Du som känner att du hamnat på fel väg, halkat in på ätstörningsvägen..
Ta tag i det NU!!
Det blir bara svårare ju längre du går..
Och tro mig! Den vägen tar aldrig slut, du kommer aldrig att nå ditt mål..
 
Så följ mitt råd ❤️
Vänd om och ta en annan väg ❤️
En väg med ett mål och en mening ❤️
Du är värd det ❤️
 
Kram Linda ❤️
 
 
 

Kommentera här: