Glasstips 😋

Glass i stora lass tycker jag hör sommaren till đŸ˜‹â˜€ïž
 
Jag Ă€ter typ glass varje dag, perfekta lyxiga mellanmĂ„let 😋
 
Har testat tvÄ för mig nya smaker pÄ kÀnda glassarna Magnum & Yollibox!
HĂ€ng med hĂ€r sĂ„ fĂ„r ni min recension 😊
 
Magnum Double Peanut Butter 
 
 
Jag köpte efter en viss tvekan hem en 4-pack av denna glass..
Tvekan?
Ja..
Jag gillar inte jordnötssmör 😂
Tokstina dĂ„ som envisas med att vilja testa denna glassen 😝
 
Glassen har ett lager choklad utanpĂ„, belgisk mjölkchoklad 😋
Jag föredrar mörk choklad framför mjölkchoklad, men denna Ă€r gooood 👍
DÀrefter ett lager salt jordnötssÄs och sen chokladsÄs..
Massa sĂ„s alltsĂ„, Ă„ det gillas ju 👏👏
NĂ€r man tagit sig igenom alla lager av choklad och sĂ„s sĂ„ möter man en jordnötsglass 😋
AlltsÄ denna glassen var över förvÀntan!!
God choklad, jordnötssmörslagret var gott(!),
chokladsĂ„s Ă€lskar jag & glassen var len och fin 😋
AlltsĂ„  min tvekan innan till all jordnötssmak var heeeelt obefogad, detta Ă€r gott 👌
 
Betyget blir 4 av 5 glassar = KÖP 👏👏
 
  
Yollibox Hasselnöt/choklad
 
Jag har tidigare testat flera smaker av Yollibox och gillar dem 👍
 
Denna goding hittade jag vid glasspausen pÄ helgens cykelpass med sambon!
Haselnöt och choklad lĂ„ter ju kanongott, sĂ„ klart att jag köpte den 👍
 
NĂ€r vi satt oss för att mumsa vĂ„ra glassar vid en sjö upptĂ€cker jag att jag glömt be om en plastsked đŸ˜±
SĂ„Ă„..
Jag knatade ivĂ€g tillbaka sĂ„ fort det gick i mina cykelskor 😂
 
Åter till glassen 😉
Detta Ă€r den godaste Yollibox jag Ă€tit 😋
KrÀmig som en grÀddglass..
Rik chokladsmak..
HÀrlig smak av hasselnöt..
3(!) önskningar i 1 👏👏
Hade jag fĂ„tt bestĂ€mma hade det vart lite bitar av hasselnöt i glassen och chokladsĂ„s 😋
 
Men denna glassen tycker jag ni ska testa, för den Ă€r riktigt bra 👏
 
Betyget blir 4 av 5 glassar = köööööööp 👏👏
 
 
 

Kommentarer:

1 Matilda Berlin:

skriven

ÅH! Har faktiskt inte smakat hasselnöten Ă€n med sitter just nu med vaniljen i handen. Som jag Ă€lskar Yollibox ;)

Svar: Testa, testa 👍👍Vaniljen Ă€r god, men dĂ„ vill jag ha typ bĂ€r/frukt och hackad mörk choklad till 😋😉😂
LINDA

Kommentera hÀr: