På rätt spår!

 
Känner ni försmaken av sommar kompisar? 🌸
 
Jag vaknade imorse av en "hej-då-puss" på kinden från sambon som var på g tidigt till jobbet ❤️
Känslan av att känna sig älskad ❤️
Låg kvar i sängen en stund med ett stort leende 😃
Sen..
Drog på löparoutfit, startade Spotify med U2 i lurarna och gav mig ut på en skön morgonjogg 🏃
En snäll runda där jag vaknar till, får frisk luft och får tid att samla tankarna ❤️
Energiboost 👍
 
Möttes av dessa vackra blommor på vägen, kan man bli annat än GLAD av att se dem? 😃
Underbart ❤️
 
Frukosten smakar extra bra efter ett morgonpass 😋
Nybakt bröd, massa mumsiga pålägg, flera koppar kaffe 👌
Startade med denna maxade ostmacka 👏👏
 
Efter en period av deppig Linda 😁
(fråga mig inte varför för det vet jag inte..
eller jo, det har varit fööör mycket jobb ett tag
= återhämtning blir lidande = Linda slutar le..😱)
så känns det som att det har vänt nu 👏
Livsglädjen finns på plats, lusten att göra saker, skrattet, energin 👊
Så som jag vill att livet ska vara ❤️
 
Learning by doing = inte några mer maratonjobbperioder, för det är inte värt det 🙄
Hälsa och välmående är såå mycket viktigare än pengar och att alltid vara en "ja-sägare"!
Framöver är det jag som sätter det viktiga i livet först
(min hälsa, min sambo, mina vänner, ja själva livet dårå ❤️) och som tar jobbet sen 👍
 
Mätt å glad ska jag nu gå ut i ☀️
Härlig promenad innan det är dags att styra upp lunchen 😋
 
Önskar er en finfin fredag med massa glädje 😃
 
Ta hand om er ❤️

Kommentarer:

1 Eva Svärd @mrs_excalibur:

skriven

Klokt av dig att se vad som gjort att du inte känt du glad. Återhämtning som är bland det viktigaste vi har i livet. Fin lördag till dig

Svar: Hoppas du haft en fin dag Eva 🌸Javisst är återhämtning oerhört viktigt! Att missa den får förr eller senare konsekvenser 😬
Känns bra att jag insett det och jag ska se till att den får finnas med mig i livet framöver 💕
LINDA

Kommentera här: