7:e delen!

1998-2002..
År då jag "levde" med min anorexi..
Jag minns inte så mycket av de här åren!
Som svarta luckor..
Energibrist=minnesproblem..
 
2003 åkte jag och tre tjejer till Brasilien! 
Jag var fortfarande inte frisk..
Men denna resan fick mig att må så bra 😃
Miljöombyte, hänga med härliga vänner,
sol å värme fick mig att må gott ❤️
Kom hem efter 4 veckor "som en ny människa" ❤️
 
Den våren som följde började jag "leva livet" 😃
Fester varenda helg och mera socialt umgänge 👍
Rent kroppsligt mådde jag bättre..
Men psykiskt..
Hmmm..
Tror att jag under denna period dövade mycket ångest med festandet..
Hade mycket konstiga tankar om mat och ätande och tränade väldans maniskt..
Skillnaden var att nu syntes inte sjukdomen så mycket utåt..
 
Hösten 2003 började jag att plugga på Högskolan i Skövde 😊
Ett sätt att komma ut och träffa nya människor och få annat att tänka på 👍
Första dagen i skolan träffade jag en tjej som kom att bli en av mina bästa vänner ❤️
En vän som betyder och betytt väldigt mycket för mig ❤️
 
Det kom en period efter denna "må-bra-period" som inte var alls så trevlig som denna period med resa, fest och plugg ändå kan ses som..
😁

Kommentera här: