En fin dag ❤️

Hej på er 💕
 
Hur mås det denna fina onsdag?
 
Det blir mörkt tidigare och tidigare..
Det väger jag upp med masskonsumtion av värmeljus 😊
Älskar tända ljus ❤️
 
Imorse hoppade jag gladeligen upp tio i 5 när klockan ringde!
Jobbdax och vägen dit = 🏃
Äntligen 👏👏
Förra veckans sjukdom ledde såklart till frånvaro av närvaro i löparskorna 😝
Men i morse packade jag löparryggan och stack iväg 👍
Såå härligt ❤️
 
Frukost i soffan på jobbet innan jobbstarten smakar alltid såå bra 😋
 
Hade med mig en fetaostomelett till lunch,
rackarns vad god den vart 👍😋
Får ta och dela med mig av receptet för den är värd att testa 👍
 
När jag kom hem från jobbet blev det avkoppling deluxe..
X antal koppar kaffe, supersmarriga chokladbollar och en stor skål fruktsallad 👌
Kikade på " Hela Sverige Bakar ",
myste och mådde gott 👌
Såå viktigt att få in den viktiga vilan och återhämtningen efter en dag med tempo 👍❤️
Livskvalitet ❤️
 
Om 1(!) vecka flyttar vi till vår egna lägenhet 😃
Känns helt galet kul och väldans spännande 👏👏
Lite som ett nytt kapitel i livet liksom ❤️
Jag tänker se till så det blir ett lyckligt kapitel ❤️
Utsikten från nya lyan 😊
 
Idag lyssnade vi på julmusik på jobbet och jag blev väldans sugen på att baka pepparkakor 😋
Tänk..
Om 1(!) månad är det dagen före julafton!! 🎅
Vill till å ta tillvara på varje dag fram tills dess, för det finns så mycket mysigt juligt att njuta av i dessa adventstider ❤️
 
Hoppas ni får en fin kväll ❤️
Förgyll den med många leenden 😃
 
Kram Linda ❤️

Kommentera här: