Intervaller, bollar och skor!

 
Äter chokladbollar 😋
Dricker te 😋
Sambon mittemot ❤️
Nuet känns kanoners 👍
Vi har varit tillsammans 3 år & 9 månader idag ❤️
 
Skönt trött i kropp och knopp 😊
Fullmatad dag 👍
Min jobbfrukost:
ugnsbakad gröt toppad med keso & ett äpple 😋
 
Cykel till jobbet, jobb, mera cykel,
sconesmellis, jogg till andra jobbet i nya löparskor, löpgrupp med intervaller, jogg hem å nu.. 😃
Nu chillar jag 🤗
Å äter 😋
Vill ju till å återställa energibalansen 👊
 
Hur mår ni idag? ❤️
 
Intervaller var det jag skulle prata lite om 👍
En ny upptäckt för mig detta med intervaller 😂
Jag har liksom inte funnit de intressanta tidigare..
Varför? 🤔
För att de är jobbiga skulle jag tro 😝
 
Men nu..
Nu testar jag saker jag inte gjort förut 👍
För jag vill utvecklas 👊
 
Dagens intervaller var korta intervaller:
Efter uppvärmning och så passar dessa fint 👍
 
Börja med att springa lugnt i 1 min.
Därefter 1 min så fort du kan.
1min lugnt.
1 min så fort du kan!
Fortsätter sen så tills du sprungit 10 snabba 1 minutare👏
Blev en härlig del i dagens löpgruppspass detta 👍
Citerar mina deltagare:
" Detta är såå jobbigt, såå bra, men något jag aldrig skulle ge mig ut på själv "
Precis det jag vill att de ska känna, att gruppen ger dem den där extra boosten som så väl kan behövas ibland 👊
Jag känner att farten från ett intervallpass väcker benen och hänger kvar ett tag, på joggen hem var benen fortfarande snabba 😃👍
 
Nu ska jag ta tag i dagens pluggbit, finns ett antal muskler att lära in kan jag lova 😉
 
Ha en mysig kväll och sprid ditt leende 😃
 
Kram Linda ❤️
 
 
 

Kommentera här: