Fullmatat 😃

Fullmatat!
Så kan en sammanfatta denna dagen 😊
 
Klockan ringde 5 👍
Körde ett styrkepass innan frukostfix 💪
 
Sa till Jimmy igårkväll..
"Hmmm..nu blir det inga mysiga frukostar i helgen när jag jobbar och går i skolan och ska iväg tidigt.."
Varpå Jimmy säger:
"Jag går gärna upp tidigt, så visst kan vi äta frukost ihop"
Han ville alltså bli väckt kl6 imorse för att äta frukost, så himla sött tycker jag ❤
 
Vilken morgon det blev 🔝
💪
☕️🥖🧀🍳🥒🍎
Sen sprang jag till jobbet i 🌞
 
Stämplade in 7:59 med så mycket härligt i bagaget allaredan 🤗
Härlig känsla 🔝
 
Jobbet bara flöt på 👍
Bra start på dagen sätter grunden för en bra dag 😃
 
När jag kom hem från jobbet efter en härlig 🏃
Ja då blev det tacos 🌮
Tröttnar man någonsin? 🤣
 
Sitter och kikar på pluggmaterialet från igår..
Oj vad mycket en får lära sig 👍
Ser fram emot att få använda mig av mina kunskaper framöver 👍
 
Choklad 🍫
Har just mumsat i mig veckans andra (eller tredje? 🤣) chokladkaka 😋
Så jädra gott 🔝
 
Imorgon är det skoldags 😃
Ska ta igen en dag jag missade i vintras när vi var på Teneriffa 🚵‍♀️
Spännande och lärorikt 👍
 
Hoppas ni haft en fin dag med mycket glädje 😃
Vad har varit dagens bästa? 🤔
Värt att tänka till på!? 💕
Vad tar vi med oss till morgondagen? 💕

Kommentera här: