Guldkanten är tipset 🔝

Hej vänner 💕
Hur är fredagsfeelingen? 😊
Jag mår bra och ser fram emot idag 👍
Jag ska tillbringa dagen i skolan med min härliga klass 🔝
Ska bli såå kul 👍
 
Igår såg jag möjligheten att guldkanta livet..
Jag och sambon tog en fika i stan ☕️
Han hade just jobbat och jag var på väg för att hålla min löpgrupp, så att ses över en fika kändes som en perfekt plan 👍
Och..
Varför gör man inte detta oftare?
Tokmysigt asså 💕
Prata, dricka kaffe, stämma av dagsstatus,
mumsa något gott 👌
Detta gav mig en energiboost 💪
 
 
Leende, lugn och lycklig gav jag mig sen iväg på pigga ben för att hålla premiärpasset av min löpgrupp 🏃
Och..
Det var så väldans kul asså 😃
Vi körde löpteknik och fartlek 👍
Deltagarna log och pustade om vartannat, och vi avslutade eniga om att vi haft en härlig timme 👊
 
Dagens tips 💕
Boka in en fika med någon du tycker om!
Sitt ner och njut av lugnet, var närvarande och fika något riktigt gott 😋
Guldkant på livet 🔝

Kommentarer:

1 NORRSKEN EMMA:

skriven

smarrigt gott =)

ha en underbar fredag
kramiz

Svar: Eller hur 👍
Trevlig helg 💕
LINDA

Kommentera här: