Torsdag och löpgrupp 🔝

Hej på er 💕
 
Torsdag förmiddag alltså 😊
Vad sker hos er? 
 
 
Jag har just ätit frukost 😋
Ägg&ostmackor, kaffe och fruktsallad 🔝
 
Älskar lediga dagar när en inte har en massa tider att passa 👍
Den enda tid jag har idag är kl18 = löpgrupp 👊
 
Idag står det intervaller på löpgruppsschemat 👍
Jag ska peppa deltagarna så mycket jag bara kan 😃
Intervaller är toppen för att förbättra flåset 🔝
 
Såg på facebook att det är 4(!) år sen jag var på Mallorca på löparresa = där min kärlek till löpningen startade 💕
Idag känns löpningen som en naturlig del av livet, kan knappt minnas hur livet var innan jag började springa 🤔
Har ni någon såndär kärlek till någon typ av träning? 
Vad gillar ni för typ av träning och varför? 
Nyfiken så berätta gärna 😃
 
Nu ska jag fortsätta fila på löppass till löpkursen som startar 16/5 🏃
Häng på vetja 👍
 
Njut av dagen och må bäst 💕

Kommentarer:

1 carolin:

skriven

Ser gott ut :)

Svar: 😊😊
LINDA

Kommentera här: