Vad var det som hjälpte mig? 💕

Kikar i backspegeln..
Vad var det som gjorde skillnad?
Vad var det som gjorde att jag blev frisk och fri?
Frisk och fri från de ätstörningar jag hade i 20(!) år 👊
 
- Mammas envishet och enorma kärlek 💕 
- Min systers rättframma sätt att vara 👊
- Verktygen jag fick under min behandling på MHE-kliniken i Mora 👍
 
Mamma kämpade tillsammans med min psykolog Åke i ett halvår (!) för att jag skulle få behandling i Mora. 
Utan dem och den vet jag inte hur jag hade haft det idag..
 
Min syster Elin 💕 
Hon är en av få (kanske den enda..)
som helt ärligt sagt till mig hur sjuk jag varit och hur knasigt jag betedde mig..
Jag har kallat henne "bulldozer" 🤣 
Men shit vad hennes framfart (läs ärlighet) hjälpt mig 💕
MHE 💕
Det var i Mora jag insåg att det var JAG som skulle göra mig frisk och att jag skulle göra det för MIN skull 💕
 
Har du någon med ätstörningar i din närhet?
Har du själv problem? 
 
Snälla 💕
Ta tag i problemen 👊
Det är liksom ingen annan som kommer att göra det åt dig..
Och..
Livet pågår för fullt 🌸
LEV det 💕
Frisk och fri 👊
 
 

Kommentera här: