Paj å annat 😃

Tisdag 😃
Hösten har kommit känns det som 🍁🍂
Jag gillar't ❤
 
Startade min dag med en tidig promenad utmed vattnet och kryddade det hela med ett besök i utegymmet 💪
Bra start på dagen 🔝
 
Mackor asså..
Jag äter det till frukost varenda dag typ 🤣
Sååå gott 😋
Så en lång frukost med diverse mackor, fruktsallad och x antal koppar kaffe satt fint efter stunden i skogen 👍
 
Fokus 🚴 igen 💪
För om 11 dagar (!) åker vi till Gran Canaria ❤
Cykla, äta, sova, kramas på repaet i 14 dagar 🔝
Det är drömmen det ❤
Såå..
Ett tufft pass på trainern roade jag mig med på förmiddagen ✔️
Precis vad jag behövde, ta i och utmana pannbenet 👊
 
Lunch efter såklart 😋
Dagens:
Broccolipaj 👍
En maffig skål med bönsallad till 👌
Precis vad jag behövde 🔝
 
Pajen sen, superenkel 👍
Färdig pajdeg ✔️
Kokt broccoli ✔️
Ägg ✔️
Keso ✔️
Salt, peppar, vitlökssalt ✔️
Riven ost på toppen ✔️
Mums 😋
 
Ikväll blir det löpgrupp 💪
Coachar två grupper med målet att springa Hässelbyloppet 8/10 😃
Superkul 🤗🤗
Kvällens pass blir en härlig mix av teknik, löpskolning, rörlighet, intervaller, löpstyrka och uthållighet 💪
 
Vad gör ni denna trevliga torsdag? 😃
 

Kommentera här: