Som man bäddar får man ligga 🤣

Söndag 💕
Vad gör ni idag? 😃
 
Jag och Jimpan drog oss till 8..
Såå skönt 👍
Mackfrulle blev det sen 😋
Stående inslag hos oss på helgen 😃
 
Trots en ostadig väderprognos så hade vi bestämt oss för en cykeltur 🚴
Sagt å gjort ✔️
Vi gav oss iväg vid 10 👍
Vi hann 15 km innan regnet kom 💦
Sen höll det i sig 😛
Efter 50 km kom vi till vårt fikastopp 🔝
Blöta men glada 😃
 
Mmmmmmmmm 😋😋
 
Drog vidare i regnet 💪
Snart märkte jag att det inte funkade att växla som vanligt..🤔
Sa det till Jimmy..
Han frågade då:
"Har du inte laddat växlarna??"
🙄🙄
Nooops..
Det hade jag ju inte..😮
Linda 😕
 
Inte sååå kul å cykla 8 mil med en växel...
Lösning?
Jag hoppade på pendeltåget 👍
Så nu är jag på hemväg på tåget och Jimmy cyklar vidare 🚴
Blir en bit till för mig å hoja innan jag e hemma, men 15 km istället för 80 med en växel = heeelt ok 👍
Sååå..
Som man bäddar får man ligga 🙄
Men!
Det blir bra ändå, trots allt 😛
85 km på hojen är ett bra pass och jag har lärt mig att jag behöver ladda mina elektroniska växlar emellanåt 🤣
 
Detta med lediga söndagar asså 💕
Älskar't 💕
 
 

Kommentera här: