En bra morgon 😊

Hoppas ni har en toppentisdag full med leenden 😃
 
 
Jag vaknade upp till ett snölandskap 🌨
Planen på morgonjogg byttes kvickt 😂
Cykeln på vårt kontor kändes mer lockande liksom 😉
45 km trampande på en aning sega ben startade dagen perfekt 👌
Just detta med att genomföra pass på sega ben..
Jag kommer att göra det mycket framåt 👍
För i sommar ska vi till Frankrike och cykla i bergen likt Tour de France-cyklister 🤗🤗
Och..
Då kommer det att vara mycket av just sega ben 😝
Och..
Då måste jag kunna bara skippa den segheten å köra vidare liksom 👊👊
 
Efter passet blev det häng med mitt senaste inköp 😊
Toppen för mig att träna hemma 👍
 
Helt mör å go i kroppen efter 😝👍
Frukost smakar då toppen 😋
Scones, ost, marmelad, färskost,
fruktsallad och kaffe ❤
 
Mitt recept på en helt underbar morgon ❤
 
 

Kommentarer:

1 Longevity - en blogg om hälsa:

skriven

Perfekt

Svar: 😊😊
LINDA

Kommentera här: