Lördagslunk 👏

Hej vänner 💕
Hur mår ni? 💕
 
Min dag startade med att klockan ringde vid 7..
Kroppen sa egentligen nej till att gå upp 🤣
Men knoppen fick styra 👍
Med jobbpass i kalendern,
 så var det inget å tveka på 🤣
 
Tassade upp..
Drog på träningskläder (ovanligt😂)..
Hängde med mina hantlar en stund 👍
Fixade frukost 🥖☕️
Grabben vaknade ❤
 
Den lilla grejen..
Att äta frukost tillsammans på helgerna 😃
Såå mysigt och värt så mycket tycker jag ❤
Frallor, ost, ägg, grönsaker, fruktsallad och kaffe 👌
 
Såhär kan helgfrukosten se ut hos oss 😊
 
När sista smulan landat i magen,
ja då var det dags att snöra på skor,
 och dra till jobbet 🏃
Alltså..
☀️☀️
Sååå magiskt väder ❤
 
Lyssnade på en podd, log och sprang 🏃
 
Fullt ös på jobbet 👊
Lön=shopping deluxe 🤣
Dagens bästa kund: 
Jag frågar alla om de vill runda upp köpet 10:-,
som går till Barncancerfonden,
vi kör en kampanj med det nu, och jag tycker att det är ett fint initiativ ❤
Många säger ja, en del nej..
En kund sa nej och mumlade 10 anledningar jag inte hörde/lyssnade på..
Nästa kund..
Jag frågar om han vill runda upp?
Varpå han svarar:
"Jag vill runda upp 100:-"
Jag bara "va" 🤔
Å han: 
"Går inte det? Detta är ju en toppengrej 👍"
Jag sa att det såklart går och att fler borde göra som han 😃
 
Att sluta 15 och springa hem i ☀️
Härligt asså ❤
 
Nu..
Ska plugga lite 👍
Småprata med grabben 😃
Vi har just bokat flygbiljetterna till Frankrike 👏👏
Mellis i magen 😋
Men redan sugen på kvällens middag 😝
Tacos 🌮
 
Vad äter ni för gott ikväll? 
😋😋

Kommentera här: