Semlor 😋

Gokväll goa läsare 💕
Hur mås det? 😊
 
Tisdag tickar mot onsdag..
Tiden går fort 😱
Denna dagen bara försvann 😝
 
Denna tisdag i semlans tecken 😊
Har du ätit någon? 
Vi avrundade dagen med varsin 👌
Såklart semlor från Konditorn&Bagarn 🤗🤗
Sååå gott 😋
 
Jobbade där innan vi flyttade 😊
Och idag behövdes det förstärkning
= jag hoppade in 👍
Alltså...
Vilket tryck vi haft!!
Ringlande kö långt ut på gatan HELA dagen 🤣
Verkligen jättekul att jobba 😃
Fullt upp och fokus 🤗
Glömde helt å äta 😝
Så när jag kom hem halv nio ikväll..
Ja då var det gott med mat 😋
Kesomackor och te smakade bra 👍
Semlan efter..
Ännu bättre 😉
 
Känslan av att mumsa denna rediga semla..
Fylld av kärlek..
Fylld av smak..
Fylld av mandelmassa..
👌
 
Semlans vara eller icke vara...
Jag röstar för 👍
En såå smarrig semla som den hos K&B 😋
Jag tvekar inte en sekund 😂
 
En semla..
Som en njuter av..
Som en mår bra av att äta..
Det är ju toppen 😃
Bort med tokerier som att:
" Jag borde inte "
" Nu får jag träna extra efter denna "
Nej!
Vill du ha en, eller två, så ta det 👍
 
 

Kommentera här: