Sushitipset 👍

Fler Ă€n jag som Ă€lskar sushi? 😋
SĂ„Ă„Ă„ gott ju 👌
Jag Ă€ter inte fisk sĂ„ det blir en vegetarisk variant nĂ€r jag Ă€ter 👍
 
Mitt favvostĂ€lle Ă€r sedan lĂ€nge ett stĂ€lle som heter Sushi Takiya i Vasastan hĂ€r i Stockholm 😊
NĂ€r jag var singel var detta mitt andra hem 😉
Tre (!) gĂ„nger i veckan gick jag hit pĂ„ kvĂ€llstid 😋
Satt alltid pÄ samma stÀlle och satt alltid typ tre timmar, lÀste och skrev och grejade..
Det var till och med sÄ att jag hade en
"Linda-variant",
en sushikombo som inte fanns pĂ„ menyn men som fixades till mig bara jag steg innanför dörren 😃
Snacka om att bli stammis 😝
Det Àr ganska mÄnga Är sen detta..
Numera..
Är hemma lĂ€genheten jag har med min Jimmy ❀
Tacksam över det ❀
Men Sushi Takiya kommer alltid ligga mig varmt om ❀
 
DĂ„ och dĂ„ slĂ„r ju sushisuget till sĂ„klart 😉
Senaste sushimĂ„ltiderna har Ă€tits just hĂ€r pĂ„ Sushi Takiya 👏👏
Och..
Trots att det Àr 5 Är sen jag hÀngde hÀr nÀstan jÀmt..
SĂ„..
Ägarinnan kĂ€nner igen mig, frĂ„gar om jobbet, om löpningen och fixar min "Linda-variant" utan att jag behöver be om den, och den enorma högen med extra ingefĂ€ra kommer oxĂ„ automatiskt ❀
 
KĂ€nner mig alltid vĂ€ldans vĂ€lkommen hĂ€r 👍
 
 
SĂ„ dagens matiga tips Ă€r att besöka Sushi Takiya om du Ă€r i Stockholm 😃
Trevlig personal, bred meny, prisvĂ€rt (85:- för 10 bitar fĂ„r anses prisvĂ€rt med StockholmsmĂ„tt iallafall 😝)  och framförallt vĂ€ldans gott 😋😋
Lova att gĂ„ dit ❀

Kommentera hÀr: