Ta det första steget 👍

Detta med att styrketräna 🏋
En toppengrej för både kille och tjej 👊
Jag börjar ju inse att det även gäller mig 😂
Och..
En kan säga att jag känner av den insikten 😝
Smidigheten i denna kropp är inte på topp 😂
Söndagens styrkepass och 5 mil 🏃 de senaste tre dagarna = träningsvärk 🙃
Eftersom att jag är van vid att 🏃 så är det ju styrketräningen som är boven 😉
Det är ju när man gör något en inte brukar som den däringa värken kommer på besök 😝
Måndagens löppass var väldans mycket pannbensträning,   
men...
jag bara gjorde det utan att tänka 👊
Så kan jag tycka att man borde göra oftare, bara göra det 👍
För vem ångrar ett träningspass efteråt? 🤔
Det är ofta det där första steget som är jobbigast..
Så min strategi är:
Jag tänker inte, jag bara gör 👍
Får ofta frågor från kollegor om hur jag orkar 🏃 till och från jobbet? 
Mitt svar: 
Jag tänker inte och jag känner inte efter innan jag 🏃iväg 👍
För om en börjar göra det..
Då dyker det lätt upp ursäkter 😝
Tar man bara första steget så går det mesta sen på automatik 👏👏
Testa 👍
Mina skor står redan på mattan och kläderna är framlagda,
så det är bara å klä på sig och börja springa imorrnbitti,
innan en hinner tänka liksom 😉
 
Bara ta det första steget  👍👍
 

Kommentera här: