Gonatt måndag 💕

Hoppas ni haft en mysig måndag 💕
Vad har ni gjort?
Och hur har ni mått? 💕
 
Jag..
Kryper ner i sängen efter 17,5 timme på språng 👍
Cyklat morgonpass 🚴
Bakat scones 👍
Ätit långfrukost 😋
Sprungit till jobbet med podd i öronen 👍
Jobbat 12-20:30 😃
Mumsade min goa ugnsbakade gröt till lunch,
har ni inte testat den så är mitt tips att göra det 😋
Sprang hem från jobbet i mysigt duggregn 😉
En fin vän ringde och vi pratade hela vägen hem,
perfekta kombon: ta sig hem från jobbet springandes och få en trevlig pratstund 👏
Hemma väntade morgonrocksoutfit och sen middag i form av fruktsallad och chokladbollar 🍫👌
Sällskap av sambon förgyllde ❤
Men..
Min långsamma ätarfart fick ovan nämnda sambo att slockna i soffan 😂
Så kan det gå 😝
Men..
Jag somnar leende efter denna, i sin enkelhet,
så mysiga måndag ❤
 
Detta alltså 👌
 
Vad har DU haft för härligt i livet idag? ❤

Kommentera här: