Fina fredag 💕

Det e fredag mina vänner 💕
Men jag tycker en blir dagvill när en är ledig 🤣
Ska jobba ikväll, så kanhända jag får ordning på veckodagarna igen 😁
 
Fin fredagsfeeling hos mig idag 💕
Hur mår ni? 😃
 
Startade dagen med att snooza lite..
Skönt 😃
Promenad i skogen därpå 🔝
Lite styrkeövningar i vardagsrummet å så brödbak 👍
Balkongfrukost..
Det är guldkant det 💕
 
Sen tog jag hojen och trampade ut på Ekerö 😃
Kände mig stark idag 💪
Älskar pass där en bara kör å inte kan sluta le 🤗
 
En variant på böngryta till lunch 😋
Även denna åts på balkongen 👌
 
Fredagkväll på Ica Maxi på g...
Jomen det blir bra det 😊
Klart jag hellre hängt med Jimmy ❤
Men..
Ska man kunna åka på cykelresor så får man jobba 🤑
Och med denna härliga dag i bagaget så känner jag mig laddad för jobb 👊
 
Vad har ni för fredagsplaner? 🤔
 
Vi hörs!
Kram Linda 💕

Kommentera här: