Frihet och fredagstacksamhet 💕

 
Fredag 💕
Förmiddag..
Jag har just mumsat i mig min sista frukostmacka 😋
KĂ€nslan av att vara ledig..
Att lÄta allt ta den tid det tar..
I ❀ it!
 
Startade dagen med en promenad och lite styrketrĂ€ning 🔝
Att göra nĂ„got sĂ„nt innan frukost Ă€r för mig det bĂ€sta sĂ€ttet att starta dagen 💕
En lĂ„ng frukost med nybakt bröd, massa pĂ„lĂ€gg och kaffe 👌
Livskvalitet 💕
 
Idag Àr solen ledig hÀr,
molnen dominerar och regnstÀnk syns pÄ fönsterrutan..
Perfekta vĂ€dret att hĂ€nga inne i 👍
Monterar cykeln pĂ„ trainern, drar pĂ„ nĂ„gon film och trampar..och trampar..och trampar đŸš”â€â™€ïž
I ❀ it!!!
VĂ„r nĂ€sta resa till Gran Canaria gĂ„r av stapeln i början av september đŸ€—
DĂ„ ska vi cykla, Ă€ta, kramas och sova = bĂ€sta kombon ❀
KĂ€nner mig vĂ€ldans tacksam över att jag har trĂ€ffat Jimmy och att vi hittar pĂ„ sĂ„ mycket minnesvĂ€rda saker tillsammans đŸ‘â€
 
Detta hade inte vart möjligt för 10 Är sen..
DĂ„ var jag sjuk..
Sjuk och fÄngen..
 
Det har tagit sÄÄ mycket tid, kostat sÄ mycket energi och varit sÄÄ j-a jobbigt att ta mig dit jag Àr idag..
Men sĂ„Ă„ vĂ€rt det Ă€r 👊
Att idag kĂ€nna att jag Ă€r helt frisk frĂ„n anorexin som jag brottades med under 20(!)Ă„rs tid Ă€r sĂ„Ă„ tokhĂ€rligt 💕
Nu lever jag 💕
 
Att leva 💕
För mig Ă€r det livskvalitet att mĂ„ bra 💕
Att njuta av det lilla 💕
Att uppskatta varje dag 💕
Att Ă€lska och att Ă€lskas 💕
 
Vad Ă€r livskvalitet för DIG? đŸ€”
 
Nu ska jag dra pĂ„ mig cykelbyxorna 👍
 
MĂ„ bĂ€st 💕💕
 
 
En viktig del av livet stavas ju FIKA 😋
😃👍😋💕

Kommentera hÀr: