Att förhålla sig 💕

Att förhålla sig till saker 💕
 
För 10 år sen..
Då klarade jag inte av det alls..
Livet var som ett fängelse..
Jag kunde inte göra något som "alla andra"..
 
Fika?
Nooooo😱
Äta på restaurang?
Nooooo😱
Hitta på saker spontant?
Nooooo😱
 
Detta så kallade liv..
Det stavas anorexia 😱
 
Det som då var min verklighet..
Det känns SÅ galet långt borta idag 👊👊
 
Idag..
Jag älskar att fika 💕
Jag älskar att äta ute 💕
Jag älskar att hitta på saker 💕
 
Jag älskar att träna 💕
Jag älskar mat 💕
Jag trivs med mig själv 💕
Jag LEVER 💕
 
För mig handlar välmående om balans 👍
Balans vad gäller rörelse, mat och vila 💕
Lagom av allt 💪
Likaväl som jag tokälskar frukt och grönsaker..
Likaväl tokälskar jag choklad 🍫
Likaväl tokälskar jag att röra på mig 🚵‍♀️🏃‍♀️
Det är min balans 💕
 
Har DU balans i ditt liv?
Om inte, hur kan du förstärka tillvaron så du får det? 🤔
Tänk till på det 💕
 
Vart leder din väg? 💕

Kommentera här: