Nöjd 💕

Denna dagen knatar mot sitt slut..
Sitter på balkongen, njuter var minut 💕
Fiskmåsar skränar..
Solen skiner..
Jag njuter 💕
 
Hur njuter du av kvällen? 😊
 
Imorse var jag trött (igen!)..
Märkte knappt att Jimmy sa hejdå och drog till jobbet 😛
Men en promenad fick mig att vakna (som vanligt 🤗)
Fruktsallad (jag bara älskar det!!) och frukost efter 😋🔝
Mmmmmmmmm....😋😋
Ny brallor 👍
Salming är de ifrån och de vart toksköna 🔝
 
Vid 11 satte jag mig på 🚵‍♀️
Hojade iväg i motvinden 😛
PT-kund i Saltsjöbaden väntade 💪
Behöver jag säga att dessa pass är väldans trevliga 😃
 
Efter Saltis så cyklade jag vidare 🚵‍♀️
Date med en fin vän 😃
Vi köpte hallon, jordgubbar, ProPud, dricka och dadlar med saltlakritspulver på (sjuuukt goda!!) och satte oss i solen på en brygga 😎
Tokmysigt 🔝
 
Nu chill..
Reflektion..
Bra dag 💕
Nöjd 💕
 
Hoppas du är nöjd med din dag 💕

Kommentera här: