Snart dax đŸ’Ș

Torsdag 😊
Ledig đŸ€—
Tröttmössa nĂ€r klockan ringde vid 6 😝
Men gav mig ut i skogen 👍
Dryga timmen i promenadskorna och energin vaknade 🔝
 
 
Energiboost đŸ’Ș
 
Tillbaka hemma sattes ugnen pĂ„ och frukost fixades 😊
Nybakt bröd, goda pĂ„lĂ€gg, kaffe och vattenmelon đŸ‰â˜•ïž
 
En dagsstart som denna 👌
 
En stund senare satte jag mig pĂ„ hojen đŸš”â€â™€ïž
4 mils trampande i branta backar 👊
Perfekt trĂ€ning inför kommande utmaning đŸ’Ș
Om 2(!) veckor Ă€r vi igĂ„ng och cyklar i Frankrike 🔝
Drömcykelresan som vi bokat in oss pĂ„ nĂ€rmar sig och det kĂ€nns galet spĂ€nnande đŸ€—
10 mil pĂ„ hojen varje dag i en vecka, med berg och stigningar som heter duga 👊👊
Jag, min cykel och mitt pannben Ă€r laddade đŸ’Ș
 
Nu..
Styr stegen till city för att möta upp min grabb ❀
Ska ta tĂ„get (som Ă€r försenat 😝) och fira midsommar i Åtvidaberg 😊
 
NulÀget..?
Lugn, leende, lycklig..
Den kĂ€nslan 💕
Vad Àr DIN kÀnsla just NU? 

Kommentera hÀr: