Dagsstatus 🌾🌾

Gomorron sköna söndag 💕💕
Hur mĂ„r ni kompisar? 💕💕
 
Sommartid och en timmes mindre sömn inatt..
Jag tyckte det passade bra Ä slita upp grabben för Ä Àta frukost med mig..
Klockan 6:30..
Eller 5:30 dĂ„rĂ„ om en tĂ€nker vintertid đŸ€ŁđŸ™„
Men frukost vart det och med finaste sĂ€llskap ❀
 
Nu..
PĂ„ vĂ€g till skolan 😃
Nya byxorna ger vĂ„rfeeling 🌾🌾🌾🌾
 
Hur det mÄs? 
Hmmm..
Ljuger om jag sĂ€ger jag e pĂ„ topp.. 🙄
KĂ€nner mig...đŸ€”
Frustrerad..?
đŸ€”đŸ˜«
 
Jag vill kunna saker och nÀr jag inser att..
Jag har en vÀldans massa saker att lÀra mig..
Tyckte jag kunde 🏃 liksom..
🏃 kan jag..
Men korrekt..
Noops!
Eller..
En ska vĂ€l se det som att det finns saker Ă„ utveckla 👊
Men jag blir frustrerad nĂ€r det kĂ€nns som jag kutar i uppförsbacke just nu đŸ˜«
Men..
Efter uppförsbacke kommer nerförsbacke 👊
SĂ„ e det ju đŸ€—đŸ€—
 
Dagens uppgift till mig sjÀlv:
Ljusa glasögon ✔
Öppet sinne ✔
Nyfikenhet ✔
GlĂ€dje ✔
TĂ„lamod ✔
 
Check pĂ„ det bara đŸ‘ŠđŸ€ŁđŸ‘Š
 
 
Hoppas ni har sköna söndagsplaner och tar hand om er 💕
 
 
 

Kommentera hÀr: