Träningsvärk 🤣🤗

Hej på er 💕
 
Sommartid och vårfeeling och ny vecka 🤗🤗
 
Hur mår ni? 😊
 
Jag vaknade innan 6 och startade dagen med en promenad = härlig energiboost 💕
 
Lyckokänsla 💕💕
 
Älskar närheten till vattnet asså 🤗🤗
 
Scones till frukost och nu soffläge 👌
Känslan i benen efter gårdagens avslutning på Löpcoachutbildningen..?
Ta mig f-n den värsta träningsvärk jag haft på länge 🤣🤣
Heeelt otroligt 🙄🙄
Ska jag ta mig ner på golvet för att plocka upp något..
Ja det tar ju en kvart dårå 🤣🤣
 
Ska berätta om övningen som orsakade detta i ett annat blogginlägg 👍
Kan bara säga att milen hem när utbildningen var avslutad gick på ren å skär vilja 🤣
Som sagt..
Gör man saker man inte brukar så sker det saker 👊
Väldigt spännande ändå 👍👍
Min nyfikenhet har vaknat..
Framtiden känns spännande 🤗🤗
 
Avrundar med ett måndagstips:
Ta på dig dina ljusa glasögon idag 👍
Med dem blir livet lättare 😊
Var snäll mot dig själv 💕
Var snäll mot de du möter 💕
Alla bär på sitt bagage..
Var snäll 💕💕
Alltid 💕💕
 
Kram Linda 💕💕
 

Kommentera här: