Det blir såhär ibland..

Ibland räcker inte tid och ork till..
Man vill..
Men nej..
Det blir liksom inget med det..
 
Just så har jag känt senaste veckan..
Vill saker..
Behöver göra saker..
Men..
Annat tar energin..i
Så..
 
Här är jag nu..
Dagen före skoldag..
Utan att ha pluggat som jag borde..
Tenta på måndag..
 
" Du har ju hela helgen på dig " 😛
Noooo..
Jobbar hela helgen..
Bra med pengar såklart!
Men..
Kommer liksom inte bli pluggtid..
Kommer ta mig an tentan ändå..
Det får gå som det går!
 
För..
Ibland blir det såhär..
Att en inte får till allt en vill..
Inte optimalt..
Men..
Det är ok!
Jag är ok ändå 💪
Vi är inte våra prestationer!
Viktigt att komma ihåg 👊
Att inte döma sig själv så hårt..
Utan vara snäll 💕
Även om det inte blev som jag tänkt..
Ja..
Jag är inte en sämre människa för det..
Och..
Det är ok att det inte alltid blir som en tänkt sig!
 
Det var syftet med detta inlägg..
Att säga att VI är bra oavsett vad vi presterar 💪
 
Våren är här 💕
Oavsett om vi presterar det vi tänkt oss 😉
 

Kommentarer:

1 Anonym:

skriven

Du är både bra och duger hur det än går med tentan❤️

Svar: Tack 💕
LINDA

Kommentera här: