Det svänger 🙃

Hej härliga tisdag 💕
Hej härliga bloggläsare 💕
Hur mås det idag? 😊
 
Jag sitter parkerad i soffan..
Kaffekopp..
Chokladbollar..
Giro d Italia 🚵‍♀️
 
Vad ska man säga..?
Det svänger 🙃
 
Idag mår jag toppen 💪
En rejäl skillnad mot igår 👊
Vad det beror på? 
Ingen aning faktiskt 😛
Men..
Jag njuter av denna dagen 💕
 
Skuttade upp tidigt imorse 👍
En magisk promenad med besök i utegymmet 💪
Den dagsstarten 🔝
 
 
En mysig frukost med min grabb förgyllde morgonen ytterligare 🤗
Sen..
Grej efter grej på min 2-do-list bockades av 👊
Examinationsuppgift ✔️
Cykelrengöring ✔️
Matlådefix ✔️
Trainerpass ✔️
 
Älskar känslan av att leverera 👊
 
Efter passet satt det fint med en redig pastatallrik 😋
Laddar om för att möta upp en vän och trampa ett varv på Ekerö ikväll 😃
Ska bli toktrevligt 🔝
 
Det svänger alltså..
Igår långt nere..
Idag där jag vill vara 👊
Variation 🤣
 
Det är väl bara att hänga med när det svänger 😉
Hur hanterar ni svängarna i livet? 💕

Kommentarer:

1 Anonym:

skriven

Så skönt att du mår bra idag❤️.
Jag har så svårt att göra det jag själv vill och mår bra av rädd att någon ska bli arg på mig och få höra att jag är egoistisk och då gömmer jag mig hemma och mår ännu sämre😂

Svar: Jag tycker att sund egoism=att göra det man mår bra av, gillar och vill göra är en bra egoism ❤ Du är den viktigaste personen i ditt liv ❤
LINDA

Kommentera här: