Ibland så..

Måndag morgon!
Det är nu man ska vara sådär pepp och glad och tokladdad 👊
Sociala medier svämmar över av härliga helgbilder..
Sociala medier svämmar över av tokpositiva ord och budskap..
Det är just nu en INTE ska vara på sociala medier om man  inte alls känner sig sådär pepp..
Men jag landar där ändå..
 
Hmmm..idag vaknade jag inte upp sådär..
Sådär härligt energisk, leende och positiv 😃
Idag vaknade jag upp med en känsla av..
Gråhet..ledsenhet..trötthet..
Varför?
Helgen försvann i ett nafs!
Vi hade fina stunder med balkonghäng, cykelpass, grillat och mackfrukost 💕
Men jag hade behövt mera helg!!
Skolan kräver tid som jag inte får till..
Inlämningsuppgift att göra som stressar mig..
Vet att inget blir bättre av att stressa..
Men känner mig ändå stressad..
 
Vill så mycket och har så mycket idéer 💪
Blir frustrerad över att jag mest står och stampar (känns det som 😫)!!
Men jag vet ju..
Jag vet att jag har påbörjat en resa mot den tillvaro jag vill ha..
Där jag jobbar med det jag brinner för = coacha andra till välmående 💕
Så..
Tålamod, fokus och mod är bättre att fylla kroppen med än en känsla av stress 👊
 
Så..
Det är min uppgift till mig själv idag..
Ta EN sak i taget 👍
Prioritera 👍
Andas 👍
 
Hur mår DU idag? 
Vad ger DU dig för uppgift att fokusera på idag? 
 
 
Nu gör vi detta till en bra dag kompisar 💪👊😃
 

Kommentera här: