Dag 3 🚴

Tisdagskväll 😃
Sitter på balkongen..
Njuter ❤
Haft en riktigt härlig dag tillsammans med min grabb 🔝
Startade med en härlig frukost 😋
Jag bara tokälskar frukost asså ❤
 
Strax före 10 gav vi oss av mot dagens äventyr 👊
Två stigningar med rejäla lutningar och 10 mil stod på agendan 💪
Fram med pannbenet från start 👊
Jag brukar tänka:
" Vill man verkligen något så hittar man ett sätt för att ta sig dit "
= Vill man verkligen upp på de där bergen så tar man sig dit 😉
Och det gjorde vi även idag 👍
Grym känsla ❤
Detta ❤
 
Båda dagens stigningar har jag tidigare inte vart så förtjust i..
?
För att de är ganska tuffa 😛
Men idag..
Jag tyckte om dem från start 😃
Jag har jobbat på att inte sätta upp begränsningar för mig själv..
Och det har gett resultat, nu trampar jag utan å tänka att det är brant, jag kan inte, jag orkar inte..
Jag bara kör 👊👊
Allt går om en vill 👊👊
Sen att en är rätt så sliten när en kommer hem är en annan femma 🤣
Kvällen idag:
Balkonghäng med mackor, choklad å böcker 😃👍❤

Kommentera här: